flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз стану роботи з розгляду звернень громадян, що надійшли до Вінницького районного суду протягом першого півріччя 2011 року

28 жовтня 2011, 11:41
Вінницьким районним судом  проведено узагальнення стану роботи по розгляду звернень громадян за 1-е півріччя 2011 року. 
            Робота зі зверненнями громадян Вінницьким районний судом здійснюється відповідно до вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Постанови КМУ № 348 від 14.04.1997 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, установах, організаціях незалежно від форми власності», Постанов колегій ДСА України № 4/7 від 20.07.2004, №2/5 від 16.03.2005, №3/4 від 18.05.2005, № 7/4 від 10.10.2006, №3/6 від 18.04.2007, № 6/7 від 11.10.2007, №1/3 від 22.02.2008; №4/5 від 14.10.2010.
            Облік особистого прийому громадян ведеться в журналі обліку особистого прийому громадян.
Після реєстрації, звернення того ж дня передається на розгляд голові Вінницького районного суду, а у разі її відсутності виконуючому обов’язки голови суду, який своєю резолюцією встановлює термін його вирішення, визначає виконавця звернення та дає конкретні вказівки виконавцям. Якщо резолюцією голови Вінницького районного суду, а у разі її відсутності виконуючому обов’язки голови суду виконання документа доручається декільком особам, то відповідальним за його виконання є той працівник, чиє прізвище вказано першим. Йому передається оригінал документа, а іншим – ксерокопія. Особа, яка вказана першим виконавцем, узагальнює інформацію та пропозиції інших виконавців і дає заявнику загальну відповідь. 
За фактами, наведеними у зверненнях громадян, проводиться ретельна перевірка, про результати якої скаржникові (заявникові) надається мотивована відповідь, роз’яснюються положення чинного законодавства.
Звернення громадян розглядаються в терміни, передбачені Законом України “Про звернення громадян”, Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, установах, організаціях незалежно від форми власності”, а також з дотриманням строків, передбачених Законами України “Про статус народного депутата України”, “Про статус депутатів місцевих Рад”.  
Загальна кількість письмових звернень, що надійшли до Вінницького районного суду  протягом першого півріччя 2011 року становить 7 (протягом першого півріччя 2011 року – 7), із них
- 7 звернень громадян.
Із загального числа звернень:
-         кількість скарг –6,
-         кількість заяв - 1.
            Основні питання, що порушувались у скаргах: оскарження процесуальних дій суддів по справах за участю скаржників; не направлення копії судового рішення стороні по справі.
            Основні питання, що порушувались у заявах: прохання роз’яснити положення діючого процесуального законодавства; щодо сприяння у вирішенні справи у суді тощо.
Станом на 1 липня 2011 року усі звернення громадян розглянуті.
Звернень від народних депутатів України, Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни, ветеранів війни, інвалідів, непрацездатних осіб та осіб, які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, багатодітних сімей, одиноких матерів, інших осіб, які потребують соціального захисту та підтримки – не надходило. 
Розгляд звернень громадян, що надійшли до Вінницького районного суду протягом звітного періоду, здійснювався з дотриманням передбачених законом строків, а саме із числа розглянутих звернень (7):
-    розглянуто в термін до 5 діб - 3 звернення,
-         розглянуто в термін до 15 діб – 4 зверненння,
-         розглянуто в термін до 30 діб – 0 звернень,
-         розглянутих до 45 діб чи більше – 0.
Для усунення недоліків у роботі суду зі зверненнями громадян керівництвом Вінницького районного суду та його працівниками на особистому прийомі громадян та під час проведення перевірок викладених у зверненнях фактів, підготовці обґрунтованих відповідей громадянам, проводиться роз’яснення чинного законодавства, суті процесуальних документів у разі необхідності, особливостей роботи Вінницького районного суду, його  компетенції та повноважень.
Упродовж першого півріччя 2011 року повторних звернень громадян до Вінницького районного суду не надходило, строки розгляду звернень не порушувались.
Щоквартально на апаратних нарадах працівників Вінницького районного суду розглядаються питання про підсумки роботи зі зверненнями громадян, зокрема щодо кількості звернень, їх категорії, основних питань, що зазначаються в зверненнях, строків розгляду звернень. Працівник, відповідальний за розгляд звернень громадян – старший секретар суду Чорна Л.С. попереджається про недопущення порушень законодавства з питань розгляду звернень громадян.
Робота по розгляду звернень громадян перебуває на постійному контролі у керівництва Вінницького районного суду

 Старший секретар суду  Л.С. Чорна