flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Узагальнення за результатами вивчення роботи суду з розгляду звернення громадян відповідно до Закону України «Про звернення громадян» за І квартал 2021 року

06 квітня 2021, 11:16

Вінницьким районним судом Вінницької області проведено узагальнення за результатами розгляду звернення громадян відповідно до Закону України (далі – ЗУ) «Про звернення громадян» за І квартал 2021 року.

Діловодство за зверненнями громадян у суді, відповідно до п.1 «Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації» та Розділу ІІ ЗУ «Про звернення громадян» ведеться окремо від інших видів діловодства шляхом реєстрації в автоматизованій системі документообігу суду комп’ютерної програми «Д-3». Після реєстрації, звернення передаються для накладення резолюції головою суду, а потім – безпосередньо  спеціально призначеним посадовим особам відповідальним за ведення діловодства по зверненню громадян.

Облік звернень громадян відбувається шляхом їх реєстрації в журналі реєстрації пропозицій, заяв, скарг громадян з присвоєнням їм реєстраційного індексу пропозиції, заяви, скарги, який зазначається у реєстраційному штампі.

Кожне звернення оформлюється відповідно до вимог «Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації».

Звернення, що надходять до суду, неупереджено, об'єктивно і всебічно перевіряються та відповідно до діючого законодавства надаються мотивовані, обґрунтовані, достовірні, повні та об'єктивні відповіді та роз'яснення з дотриманням термінів розгляду відповідно до ст. 20 ЗУ «Про звернення громадян».

Відповідно статті 3 ЗУ «Про звернення громадян» під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.

Протягом І кварталу 2021 року на розгляд до Вінницького районного суду Вінницької області надійшло 20 звернень громадян, з них 13 заяв (65%) та 7 скарг (35%).

Заяви стосувались щодо надання відповіді про подачу позову онлайн, про стан розгляду справи, про зміну правовідносин, про визнання особи сином офіційно, про надання витягу по справі, про забезпечення права на участь у справі та інші.

Скарги стосувались щодо скоєних злочинів та внесення їх відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань (5), на дії судді щодо своєчасного надсилання процесуальних документів сторонам по справі (1) та щодо відпусток і лікарняних суддів (1).

У формі електронного звернення громадян за І квартал 2021 року надійшло 4 заяв.

Звернення громадян у формі пропозицій за І квартал 2021 року до суду не надходили.

Усні звернення громадян за І квартал 2021 року до суду не надходили.

Усі звернення громадян, зареєстровані за І квартал 2021 року, розглянуті з дотриманням передбачених ст. 20 ЗУ «Про звернення громадян» норм у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.

Термін зберігання документів за пропозиціями, заявами і скаргами складає п’ять років. Після закінчення п’ятирічного терміну зберігання документи за пропозиціями, заявами і скаргами знищуються у порядку, встановленому чинним законодавством України.

На підставі вищевикладеного, провівши узагальнення, можна дійти до висновку, що робота із зверненнями громадян у Вінницькому районному суді Вінницької області за І квартал 2021 року проведена на належному рівні, головою суду та керівником апарату суду здійснювалось систематичне проведення перевірки якості, своєчасності, повноти та об’єктивності надання відповідей громадянам.

 

Консультант суду                                                                   М.П. Ляховська