flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Узагальнена інформація щодо звернень громадян до Вінницького районного суду Вінницької області за 2021 рік

18 лютого 2022, 10:55

Відповідно статті 3 ЗУ «Про звернення громадян» під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.

Діловодство за зверненнями громадян у суді, відповідно до п.1 «Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації» та Розділу ІІ ЗУ «Про звернення громадян» ведеться окремо від інших видів діловодства шляхом реєстрації в автоматизованій системі документообігу суду комп’ютерної програми «Д-3». Після реєстрації, звернення передаються для накладення резолюції головою суду, а потім – безпосередньо  спеціально призначеним посадовим особам відповідальним за ведення діловодства по зверненню громадян.

Кожне звернення оформлюється відповідно до вимог «Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації».

Протягом 2021 на розгляд до Вінницького районного суду Вінницької області надійшло 46 звернень громадян, з них 20 звернень надійшло у І кварталі, 9 – за ІІ квартал, 6 – за ІІІ квартал, 11 – за ІV квартал 2021 року.

За І квартал 2021 року надійшло 20 звернень громадян, з них 13 заяв (65%) та 7 скарг (35%).

Заяви стосувались щодо надання відповіді про подачу позову онлайн, про стан розгляду справи, про зміну правовідносин, про визнання особи сином офіційно, про надання витягу по справі, про забезпечення права на участь у справі та інші.

Скарги стосувались щодо скоєних злочинів та внесення їх відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань (5), на дії судді щодо своєчасного надсилання процесуальних документів сторонам по справі (1) та щодо відпусток і лікарняних суддів (1).

У формі електронного звернення громадян за І квартал 2021 року надійшло 4 заяв.

Протягом ІІ кварталу 2021 року на розгляд до Вінницького районного суду Вінницької області надійшло 9 звернень громадян, з них7 заяв (77,7%), з яких 5 у формі електронного звернення громадян та 2 скарги (22,2%).

Усні звернення громадян та звернення громадян у формі пропозицій за 2021 рік до суду не надходили.

В отриманих заявах порушувались питання щодо:

  • сприяння у забезпеченні розгляду справи;
  • запрошення на судове засідання як сторони у справі;
  • звільнення сина від відбування покарання;
  • надання інформації про місцезнаходження засудженого;
  • надання інформації про рух справи;
  • видачі та направлення виконавчих документів канцелярією суду.

Одна заява була оформлена без дотримання визначених законодавством вимог, оскільки з її змісту не вбачалося конкретно сформульованої вимоги, що перешкоджало надати повну та вичерпну відповідь, про що було повідомлено заявника.

         В скаргах порушувались питання щодо:

  • ненадання відповіді на попередню скаргу і надання інформації про направлення заяви про забезпечення доказів;
  • несвоєчасного надсилання судового рішення стороні у справі.

Протягом ІІІ кварталу 2021 року до суду надійшло 6 звернень громадян, серед яких 3 заяви та 3 скарги. 1 заява надійшла у формі електронного звернення.

Заяви стосувались наступних питань щодо:

-надання інформації про стан розгляду справи;

- надання копії протоколу про адміністративне правопорушення;

- винесення рішення у справі.

Скарги були щодо ненадання копії протоколу про адміністративне правопорушення (2); дій державного службовця.

За ІV квартал 2021 року до суду надійшло 11 звернень громадян, серед яких 6 заяв та 5 скарг.

Заяви стосувались наступних питань:

  • надання інформації про стан розгляду справи;
  • надання копії рішення та надання інформації щодо направлення судового рішення на виконання;
  • щодо зміни правовідношення, зміни статусу та визнання правосуб’єктності (3);
  • щодо можливої подачі позовної заяви.

Скарги були щодо:

  • ненадання справи на ознайомлення (3)
  • дій державного службовця;
  • ненаправлення судового рішення стороні у справі.

Звернення, що надійшли до суду, неупереджено, об'єктивно і всебічно перевірялися та відповідно до діючого законодавства надано обґрунтовані, достовірні, повні і об'єктивні відповіді з роз'ясненнями з дотриманням термінів розгляду відповідно до ст. 20 ЗУ «Про звернення громадян» - не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребували додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.

 

 

Консультант суду                                                             Марина ЛЯХОВСЬКА