flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Інформація щодо звернень громадян до Вінницького районного суду Вінницької області за ІI півріччя 2022 року

18 січня 2023, 10:02

Вінницьким районним судом Вінницької області проведено узагальнення за результатами розгляду звернення громадян відповідно до Закону України (далі – ЗУ) «Про звернення громадян» за друге півріччя 2022 року.

Діловодство за зверненнями громадян у суді, відповідно до п.1 «Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації» та Розділу ІІ ЗУ «Про звернення громадян» ведеться окремо від інших видів діловодства шляхом реєстрації в автоматизованій системі документообігу суду комп’ютерної програми «Д-3». Після реєстрації, звернення передаються для накладення резолюції головою суду, а потім – безпосередньо  спеціально призначеним посадовим особам відповідальним за ведення діловодства по зверненню громадян.

Кожне звернення оформлюється відповідно до вимог «Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації».

Звернення, що надходять до суду, неупереджено, об'єктивно і всебічно перевіряються та відповідно до діючого законодавства надаються мотивовані, обґрунтовані, достовірні, повні та об'єктивні відповіді та роз'яснення з дотриманням термінів розгляду відповідно до ст. 20 ЗУ «Про звернення громадян».

Відповідно статті 3 ЗУ «Про звернення громадян» під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.

Протягом другого півріччя 2022 на розгляд до Вінницького районного суду Вінницької області надійшло 12 звернень громадян, з них 8 заяв (66,7%), з яких 3 у формі електронного звернення громадян та 4 скарги (33,3%).

Усні звернення громадян та звернення громадян у формі пропозицій протягом ІІ півріччя 2022 року до суду не надходили.

Зазначимо, що протягом ІІІ кварталу 2022 року до суду надійшло  7 звернень громадян, серед яких було 7 заяв. Протягом ІV кварталу 2022 року судом зареєстровано 5 звернень, з яких 1 заява та 4 скарги, які розглядалися відповідно до ЗУ «Про звернення громадян».

В отриманих заявах порушувались питання щодо:

  • надання роз’яснення рішення суду (1 заява);
  • надання інформації у справі (2 заяви);
  • надання копії судового рішення (2 заяви);
  • прискорення розгляду справи (1 заява);
  • надання інформації про наявність позовної заяви (2 заяви).

В скаргах порушувались питання щодо:

  • надсилання судового рішення стороні у справі (2 скарги);
  • винесення рішення про відвід судді (1 скарга);
  • розгляду справи (1скарга).

Усі звернення громадян, зареєстровані за ІІ півріччя 2022 року, розглянуті з дотриманням передбачених ст. 20 ЗУ «Про звернення громадян» норм у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.

Термін зберігання документів за пропозиціями, заявами і скаргами складає п’ять років. Після закінчення п’ятирічного терміну зберігання документи за пропозиціями, заявами і скаргами знищуються у порядку, встановленому чинним законодавством України.

На підставі вищевикладеного, провівши узагальнення, можна дійти до висновку, що робота із зверненнями громадян у Вінницькому районному суді Вінницької області за ІІ півріччя 2022 року проведена на належному рівні, головою суду та керівником апарату суду здійснювалось систематичне проведення перевірки якості, своєчасності, повноти та об’єктивності надання відповідей громадянам.

 

 

Консультант суду                                                      Олена МОСКВИЧОВА