flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Узагальнення за результатами розгляду звернення громадян відповідно до Закону України «Про звернення громадян» за другий квартал 2023 року

10 липня 2023, 11:07

Вінницьким районним судом Вінницької області проведено узагальнення за результатами розгляду звернення громадян відповідно до Закону України (далі – ЗУ) «Про звернення громадян» за другий квартал 2023 року.

Діловодство за зверненнями громадян у суді, відповідно до п.1 «Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у медіа» та Розділу ІІ ЗУ «Про звернення громадян» ведеться окремо від інших видів діловодства шляхом реєстрації в автоматизованій системі документообігу суду комп’ютерної програми «Д-3». Після реєстрації, звернення передаються для накладення резолюції головою суду, а потім – безпосередньо  спеціально призначеним посадовим особам відповідальним за ведення діловодства по зверненню громадян.

Кожне звернення оформлюється відповідно до вимог «Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у медіа».

Звернення, що надходять до суду, неупереджено, об'єктивно і всебічно перевіряються та відповідно до діючого законодавства надаються мотивовані, обґрунтовані, достовірні, повні та об'єктивні відповіді та роз'яснення з дотриманням термінів розгляду відповідно до ст. 20 ЗУ «Про звернення громадян».

Відповідно статті 3 ЗУ «Про звернення громадян» під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.

Протягом другого кварталу 2023 року на розгляд до Вінницького районного суду Вінницької області надійшло 14 звернень громадян, з них 6 заяв (42,9%), та 8 скарг (57,1%).

Усні звернення громадян та звернення громадян у формі пропозицій протягом другого кварталу 2023 року до суду не надходили.

В отриманих заявах порушувались питання щодо:

  • зміни правовідносин і відновлення статусу (1 заява);
  • заява про сплату боргів та відшкодування компенсації (2 заяви);
  • відшкодування моральної шкоди (2 заяви);
  • надання інформації у справі (1 заява);

В скаргах порушувались питання щодо:

  • відкриття провадження у справі (1 заява);
  • надання відповіді на попередню скаргу (1 заяви);
  • притягнення до відповідальності працівників суду (1 заява);
  • видачі копії ухвали (2 заяви);
  • надання копії судового рішення (3 заяви).

Усі звернення громадян, зареєстровані за ІІ квартал 2023 року, розглянуті з дотриманням передбачених ст. 20 ЗУ «Про звернення громадян» норм у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.

Термін зберігання документів за пропозиціями, заявами і скаргами складає п’ять років. Після закінчення п’ятирічного терміну зберігання документи за пропозиціями, заявами і скаргами знищуються у порядку, встановленому чинним законодавством України.

На підставі вищевикладеного, провівши узагальнення, можна дійти до висновку, що робота із зверненнями громадян у Вінницькому районному суді Вінницької області за ІІ квартал 2023 року проведена на належному рівні, в.о. голови суду та керівником апарату суду здійснювалось систематичне проведення перевірки якості, своєчасності, повноти та об’єктивності надання відповідей громадянам.

 

Консультант суду                                                            Марина ПРАЩЕРУК