flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Інформація щодо звернень громадян до Вінницького районного суду Вінницької області за III квартал 2023 року

19 жовтня 2023, 16:28

Мною, консультантом суду Мариною ПРАЩЕРУК, проведено узагальнення за результатами розгляду звернення громадян відповідно до Закону України (далі – ЗУ) «Про звернення громадян» за третій квартал 2023 року.

Діловодство за зверненнями громадян у суді, відповідно до п.1 «Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у медіа» та Розділу ІІ ЗУ «Про звернення громадян» ведеться окремо від інших видів діловодства шляхом реєстрації в автоматизованій системі документообігу суду комп’ютерної програми «Д-3». Після реєстрації, звернення передаються для накладення резолюції головою суду, а потім – безпосередньо  спеціально призначеним посадовим особам відповідальним за ведення діловодства по зверненню громадян.

Кожне звернення оформлюється відповідно до вимог «Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у медіа».

Звернення, що надходять до суду, неупереджено, об'єктивно і всебічно перевіряються та відповідно до діючого законодавства надаються мотивовані, обґрунтовані, достовірні, повні та об'єктивні відповіді та роз'яснення з дотриманням термінів розгляду відповідно до ст. 20 ЗУ «Про звернення громадян».

Відповідно статті 3 ЗУ «Про звернення громадян» під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.

Протягом третього кварталу 2023 року на розгляд до Вінницького районного суду Вінницької області надійшло 9 звернень громадян, з них 5 заяв (55,5%), та 4 скарг (44,4%).

Усні звернення громадян та звернення громадян у формі пропозицій протягом третього кварталу 2023 року до суду не надходили.

В отриманих заявах порушувались питання щодо:

  • прийняття мір стосовно судді (1 заява);
  • розгляду справи (1 заява);
  • відкриття кримінального провадження (1 заява);
  • надання інформації у справі (1 заява);
  • поновлення реєстраційного запису (1 заява).

В скаргах порушувались питання щодо:

  • неналежної організації роботи суду (1 заява);
  • притягнення до відповідальності працівників суду (2 заяви);
  • повернення позовної заяви (1 заява).

 

У формі електронного звернення громадян за ІІІ квартал 2023 року надійшло 2 заяви та 1 скарга. Порушені питання стосувались розгляду справи.

Особисто надійшло 2 заяви та 2 скарги. У скаргах та заявах порушувались питання щодо відкриття кримінального провадження та дій працівників суду.

Поштою надійшла 1 заява та 1 скарга, питання стосувались щодо поновлення реєстраційного запису та повернення позовної заяви.

За категорією запитувачів звернення громадян надійшли від фізичних осіб.

Звернення, що надійшли до суду, неупереджено, об'єктивно і всебічно перевірялися та відповідно до діючого законодавства були надані обґрунтовані, достовірні, повні та об'єктивні відповіді та роз'яснення з дотриманням термінів розгляду відповідно до ст. 20 ЗУ «Про звернення громадян» - не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребували додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.

Термін зберігання документів за пропозиціями, заявами і скаргами складає п’ять років. Після закінчення п’ятирічного терміну зберігання документи за пропозиціями, заявами і скаргами знищуються у порядку, встановленому чинним законодавством України.

На підставі вищевикладеного, провівши узагальнення, можна дійти до висновку, що робота із зверненнями громадян у Вінницькому районному суді Вінницької області за ІІІ квартал 2023 року проведена на належному рівні, в.о. голови суду та керівником апарату суду здійснювалось систематичне проведення перевірки якості, своєчасності, повноти та об’єктивності надання відповідей громадянам.

 

 

Консультант суду                                                                 Марина ПРАЩЕРУК