Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Мною, консультантом суду Лілією КРУК, проведено узагальнення за результатами розгляду звернення громадян відповідно до Закону України (далі – ЗУ) «Про звернення громадян» за перший квартал 2024 року.
Діловодство за зверненнями громадян у суді, відповідно до п.1 «Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у медіа» та Розділу ІІ ЗУ «Про звернення громадян» ведеться окремо від інших видів діловодства шляхом реєстрації в автоматизованій системі документообігу суду комп’ютерної програми «Д-3». Після реєстрації, звернення передаються для накладення резолюції головою суду, а потім – безпосередньо спеціально призначеним посадовим особам відповідальним за ведення діловодства по зверненню громадян.
Кожне звернення оформлюється відповідно до вимог «Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у медіа».
Звернення, що надходять до суду, неупереджено, об'єктивно і всебічно перевіряються та відповідно до діючого законодавства надаються мотивовані, обґрунтовані, достовірні, повні та об'єктивні відповіді та роз'яснення з дотриманням термінів розгляду відповідно до ст. 20 ЗУ «Про звернення громадян».
Відповідно статті 3 ЗУ «Про звернення громадян» під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.
Протягом першого кварталу 2024 року на розгляд до Вінницького районного суду Вінницької області надійшло 6 звернень громадян, з них 5 заяв (90%), та 1 скарг (10%).
Усні звернення громадян та звернення громадян у формі пропозицій протягом першого кварталу 2024 року до суду не надходили.
В отриманих заявах порушувались питання щодо:
В скарзі порушувались питання щодо:
Особисто подано до суду звернень громадян за І квартал 2024 року 2 заяви та 1 скарга. Поштою надійшло 3 заяви.
За категорією запитувачів звернення громадян усі надійшли від фізичних осіб.
Усі звернення громадян, зареєстровані за І квартал 2024 року, розглянуті з дотриманням передбачених ст. 20 ЗУ «Про звернення громадян» норм у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.
Термін зберігання документів за пропозиціями, заявами і скаргами складає п’ять років. Після закінчення п’ятирічного терміну зберігання документи за пропозиціями, заявами і скаргами знищуються у порядку, встановленому чинним законодавством України.
На підставі вищевикладеного, провівши узагальнення, можна дійти до висновку, що робота із зверненнями громадян у Вінницькому районному суді Вінницької області за І квартал 2024 року проведена на належному рівні, в.о. голови суду та керівником апарату суду здійснювалось систематичне проведення перевірки якості, своєчасності, повноти та об’єктивності надання відповідей громадянам.
Консультант суду Лілія КРУК