flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Інформація щодо звернень громадян до Вінницького районного суду Вінницької області за І квартал 2025 року

07 квітня 2025, 14:43

Консультантом суду Крук Л.А. проведено узагальнення за результатами розгляду звернення громадян відповідно до Закону України (далі – ЗУ) «Про звернення громадян» за перший квартал 2025 року.

Діловодство за зверненнями громадян у суді, відповідно до п.1 «Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у медіа» та Розділу ІІ ЗУ «Про звернення громадян» ведеться окремо від інших видів діловодства шляхом реєстрації в автоматизованій системі документообігу суду комп’ютерної програми «Д-3». Після реєстрації, звернення передаються для накладення резолюції головою суду, а потім – безпосередньо  спеціально призначеним посадовим особам відповідальним за ведення діловодства по зверненню громадян.

Кожне звернення оформлюється відповідно до вимог «Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у медіа».

Звернення, що надходять до суду, неупереджено, об'єктивно і всебічно перевіряються та відповідно до діючого законодавства надаються мотивовані, обґрунтовані, достовірні, повні та об'єктивні відповіді та роз'яснення з дотриманням термінів розгляду відповідно до ст. 20 ЗУ «Про звернення громадян».

Відповідно статті 3 ЗУ «Про звернення громадян» під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.

Протягом першого кварталу 2025 року на розгляд до Вінницького районного суду Вінницької області надійшло 19 звернень громадян, з них 17 заяв (80%), та 2 скарг (20%).

Усні звернення громадян та звернення громадян у формі пропозицій протягом першого кварталу 2025 року до суду не надходили.

В отриманих заявах порушувались питання щодо:

  • здійснення перекладу та роз’яснення судового рішення ( 5 заяв);
  • надання інформації та документів ( 2 заяви);
  • дій працівників суду ( 2 заяви);
  • повідомлення в межах справи ( 2 заяви);
  • визнання недійсним документу ( 1 заява);
  • порядок подання документів до суду ( 1 заява);
  • щодо розгляду справи суддею (2 заяви);
  • повернення помилково сплачених коштів ( 1 заява);
  • обмеження доступу до матеріалів справи ( 2 заяви)

В скарзі порушувались питання щодо:

  • вчинення злочинів ( 2 скарги).

Особисто подано до суду звернень громадян за І квартал 2025 року 2 заяви та 2 скарга. Поштою надійшло 8 заяви. На електронну пошту суду надійшло 2 заяви та через електронну форму звернення громадян отримано судом 5 заяви.

За категорією запитувачів звернення громадян усі надійшли від фізичних осіб.

Усі звернення громадян, зареєстровані за І квартал 2025 року, розглянуті з дотриманням передбачених ст. 20 ЗУ «Про звернення громадян» норм у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.

Термін зберігання документів за пропозиціями, заявами і скаргами складає п’ять років. Після закінчення п’ятирічного терміну зберігання документи за пропозиціями, заявами і скаргами знищуються у порядку, встановленому чинним законодавством України.

На підставі вищевикладеного, провівши узагальнення, можна дійти до висновку, що робота із зверненнями громадян у Вінницькому районному суді Вінницької області за І квартал 2025 року проведена на належному рівні, в.о. голови суду та керівником апарату суду здійснювалось систематичне проведення перевірки якості, своєчасності, повноти та об’єктивності надання відповідей громадянам.