flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Інформація щодо звернень громадян до Вінницького районного суду Вінницької області за ІІ квартал 2025 року

02 липня 2025, 11:55

Консультантом суду Лілією КРУК, проведено узагальнення за результатами розгляду звернення громадян відповідно до Закону України (далі – ЗУ) «Про звернення громадян» за другий квартал 2025 року.

Діловодство за зверненнями громадян у суді, відповідно до п.1 «Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у медіа» та Розділу ІІ ЗУ «Про звернення громадян» ведеться окремо від інших видів діловодства шляхом реєстрації в автоматизованій системі документообігу суду комп’ютерної програми «Д-3». Після реєстрації, звернення передаються для накладення резолюції головою суду, а потім – безпосередньо  спеціально призначеним посадовим особам відповідальним за ведення діловодства по зверненню громадян.

Кожне звернення оформлюється відповідно до вимог «Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у медіа».

Звернення, що надходять до суду, неупереджено, об'єктивно і всебічно перевіряються та відповідно до діючого законодавства надаються мотивовані, обґрунтовані, достовірні, повні та об'єктивні відповіді та роз'яснення з дотриманням термінів розгляду відповідно до ст. 20 ЗУ «Про звернення громадян».

Відповідно статті 3 ЗУ «Про звернення громадян» під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.

Протягом другого кварталу 2025 року на розгляд до Вінницького районного суду Вінницької області надійшло 11 звернень громадян, з них 9 заяв та 2 скарги.

Усні звернення громадян та звернення громадян у формі пропозицій протягом другого кварталу 2025 року до суду не надходили.

В отриманих заявах порушувались питання щодо:

  • обмеження доступу адвокату до матеріалів справи (2 заяви);
  • повідомлення про вхідний номер заяви (1 заява);
  • повідомлення про розгляд заяви про відвід судді (2 заяви);
  • притягнення до відповідальності винних осіб ( 1 заява);
  • зміни часу розгляду судової справи на сайті «Судова влада України» ( 3 заяви).

В скаргах порушувались питання щодо:

  • повідомлення про розгляд заяви про відвід судді (1 скарга);
  • на неналежну роботу суду (1 скарга).

У формі електронного звернення громадян за другий квартал 2025 року не надходили до суду.

Усі звернення отримані судом протягом другого кварталу 2025 року надходили на електронну пошту суду – 8 заяв та 1 скарга, а також 2 скарги отримані через Телефонну "гарячу лінію" ДСА України.

За категорією запитувачів звернення громадян надійшли від фізичних осіб та 6 заяв надійшли за належністю, для розгляду в межах повноважень від ДСА України.

Звернення, що надійшли до суду, неупереджено, об'єктивно і всебічно перевірялися та відповідно до діючого законодавства були надані обґрунтовані, достовірні, повні та об'єктивні відповіді та роз'яснення з дотриманням термінів розгляду відповідно до ст. 20 ЗУ «Про звернення громадян» - не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребували додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.

Термін зберігання документів за пропозиціями, заявами і скаргами складає п’ять років. Після закінчення п’ятирічного терміну зберігання документи за пропозиціями, заявами і скаргами знищуються у порядку, встановленому чинним законодавством України.

На підставі вищевикладеного, провівши узагальнення, можна дійти до висновку, що робота із зверненнями громадян у Вінницькому районному суді Вінницької області за другий квартал 2025 року проведена на належному рівні, в.о. голови суду та керівником апарату суду здійснювалось систематичне проведення перевірки якості, своєчасності, повноти та об’єктивності надання відповідей громадянам.