flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Вінницький районний суд Вінницької області оголошує проведення конкурсу на зайняття тимчасово вакантної посади державної служби категорії «В» – секретаря Вінницького районного суду Вінницької області

28 квітня 2017, 15:13

 Додаток 1

Затверджено

Наказом заступника керівника апарату

Вінницького районного суду

Вінницької області 26 квітня 2017 року № 32-осн/к

 

УМОВИ

проведення конкурсу

на зайняття тимчасово вакантної посади державної служби категорії «В» –

секретаря  Вінницького районного суду Вінницької області

 

              Загальні умови

Посадові обов’язки

Секретар Вінницького районного суду Вінницької області здійснює облік та  звернення до виконання рішень суду  по цивільних справах, забезпечує  зберігання судових справ та інших матеріалів, розгляд яких передбачено цивільним та  цивільним процесуальним   законодавством.

Веде номенклатурні справи суду.

Контролює своєчасність здачі судових справ до канцелярії суду, проводить аналітичну роботу щодо строків здачі справ до канцелярії суду, підготовку відповідних пропозицій з удосконалення цієї роботи та вносить відповідні дані до облікових карток засобами автоматизованої системи документообігу суду, згідно наданих прав доступу.

Здійснює підготовку судових справ із скаргами, поданнями для надіслання до судів вищих інстанцій та контролює облік їх повернення..

Проводить роботу з оформлення звернення судових рішень до виконання, контролює одержання повідомлень про їх виконання та забезпечує своєчасне приєднання до судових справ.

Здійснює облік виконавчих документів, які передаються для виконання.

Проводить перевірку відповідності документів у судових справах опису справи.           

Надає пропозиції щодо складання номенклатури справ суду.

Здійснює підготовку та передачу до архіву суду судових справ за минулі роки, провадження у яких закінчено, а також іншу документацію канцелярії суду за минулі роки.

Здійснює прийом громадян, видачу копій судових рішень, інших документів, які зберігаються в канцелярії суду, використовуючи автоматизовану систему документообігу суду.

Приймає на зберігання  до архіву суду судові справи за минулі роки, провадження у яких закінчено, а також іншу документацію канцелярії суду за минулі роки.

Здійснює видачу з архіву  судових справ для ознайомлення учасникам судового розгляду відповідно до встановленого порядку

За дорученням керівника апарату розглядає звернення та готує  проекти відповідей на них.

Своєчасно та якісно складає за встановленими формами статистичні звіти про результати розгляду судових справ, відповідає за достовірність та своєчасність введення даних до автоматизованої системи документообігу суду, на основі яких формуються звіти.

На час тимчасової відсутності старшого секретаря суду  або секретаря суду за наказом керівника апарату суду виконує його обов'язки.

Виконує доручення голови суду, керівника апарату суду та старшого секретаря суду щодо організації роботи канцелярії суду.

 

Умови оплати праці

Відповідно до штатного розпису: посадовий оклад – 2000 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

строкова - на період відпустки основного працівника по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку.

 

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону (додаток 1 до Порядку проведення перевірки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 167) або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки (додаток 5 до того ж Порядку);

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнену особову картку встановленого зразка;

6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2016 рік згідно зі статтею 12 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції»

Строк подання документів: 17 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби, до 15 травня 2017  року включно.

Дата, час і місце проведення конкурсу

22 травня 2017  року, о 10.00

м. Вінниця, вул. Винниченка, 29

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Микитюк Інна Сергіївна, тел. (0432) 61-27-38

inbox@vnr.vn.court.gov.ua

Вимоги до професійної компетентності

 

Загальні вимоги

 

1

Освіта

вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра

 

2

Досвід роботи

______

 

3

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

 

Спеціальні вимоги

 

1

Освіта

 У  галузі знань «Право» за спеціальністю  «Правознавство»,  у галузі знань

«Державне управління» за спеціальністю «Публічне управління та

адміністрування».

 

2

Знання законодавства

Конституція України, Закон України «Про державну службу», Закон України «Про запобігання корупції», Закон України «Про очищення влади», Закон України «Про судоустрій і статус суддів», Цивільно-
процесуальний, Кримінально-процесуальний, Кодекс адміністративного судочинства України, Кодекс України Про адміністративні правопорушення та інші кодекси України

 

 

3

Професійні знання

Інструкція з діловодства в місцевому загальному суді, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, затвердженою наказом ДСА України 17.12.2013 року №173, Положення про апарат суду, Положення про канцелярію суду, Положення про автоматизовану систему документообігу суду.

 

4

Якісне виконання поставлених завдань

1) вміння працювати з документами;

2) вміння спілкуватися з людьми;

3) вміння планувати роботу з орієнтацією на досягнення кінцевого результату;

4) вміння вирішувати комплексні завдання;

5) вміння ефективно використовувати робочий час;

6) здатність вносити пропозиції щодо удосконалення роботи

 

5

Командна робота та взаємодія

1) вміння працювати в колективі;

2) вміння ефективно співпрацювати з іншими працівниками суду;

 

 

6

Сприйняття змін

1) виконання плану змін та покращень;

2) здатність приймати зміни та змінюватись

 

7

Технічні вміння

Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку. Вільне володіння ПК, вміння користуватись оргтехнікою, знання програм Microsoft Office (Word, Excel), вміння користуватись електронною поштою

 

8

Особисті компетенції

1) відповідальність;

2) системність і самостійність в роботі;

3) уважність та зосередженість в роботі;

4) наполегливість;

5) ініціативність;

6) прагнення до самовдосконалення шляхом самоосвіти;

7) не конфліктність;

8) вміння знаходити вихід з складних ситуацій;

9) комунікабельність, вміння спілкуватися з людьми;

10) ввічливість

 

 

 

Версія для завантаження